Bestellingen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Je bent stapelverliefd op dat ene boeket… Wat nu?! Relax. Vanaf hier is het heel simpel. Nadat je bij selectie een boeket hebt uitgekozen klik je op bestellen. Je doorloopt het stappenplan en vult de benodigde informatie in voor ons. We hebben het adres en de naam van de ontvanger nodig om het boeket te versturen. De andere stappen kun je leeg laten als je dat wilt. Voor je het weet is jouw geliefde bos bloemen onderweg.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / annuleren?

    Natuurlijk! Tot 12:00 uur ‘s-middags voor de bezorgdatum kunnen wij je bestelling nog wijzigen of annuleren. Stuur ons even een berichtje op Facebook chat of een email naar hello@bloomique.nl, en wij regelen het direct.

  • Kan ik het anoniem versturen?

    Of het nu gaat om een geheime liefde of een gepaste discretie. Our lips are sealed! Een boeket anoniem versturen is eigenlijk nog eenvoudiger. Vul gewoon niets in bij ‘jouw voornaam’ en ‘jouw achternaam’ in de tweede stap van het bestelproces. Verklap jij het geheim dan ook niet? ;)

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Neem gerust contact met ons op!

Maandag t/m vrijdag +31(0)6 15 83 81 09
Antwoord binnen een dag hello@bloomique.nl