Leveringen

  • Wat is de levertijd?

    Jij bepaalt vooraf op welke dag wij leveren. Bestel je op een werkdag vóór 15:00 dan kan dit al op de volgende dag! Bestel je ná vrijdag 15:00 dan is de eerste mogelijkheid de dinsdag daarop.

  • Op welke dagen kan ik een boeket laten bezorgen?

    Wij bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag. Dit doen we op de dag die jij vooraf hebt uitgekozen. Let op: op zondag en maandag bezorgen we niet. Kies in dit geval dus voor een zaterdag of dinsdag.

  • Versturen jullie ook naar bedrijven, ziekenhuizen of rouwcentra?

    Uiteraard is dit voor ons geen probleem. Om het onze bloemkoeriers wat makkelijker te maken vragen we je alleen om bij ‘opmerkingen’ te vermelden om wat voor een instantie het gaat. Dan weten zij of ze rekening moeten houden met eventuele openingstijden.

  • Blijven de bloemen goed tijdens de verzending?

    Jazeker! Onze bloemen verdienen alleen het beste van het beste. Daarom hebben we speciale verpakkingsdozen ontwikkeld die ervoor zorgen dat ze in perfecte staat arriveren. Hierin is een voedend en hydraterend zakje geplaatst om de stelen en is het boeket veilig bevestigd, zodat je je geen zorgen hoeft te maken of de bloemen beschadigd zullen aankomen.

  • Wat gebeurt er als er niemand thuis is?

    Geeft bezorger Jos die bloemen dan lekker aan zijn moeder? Uhm.. Nee. We leveren het pakketje af bij de buren of doen een briefje in de bus met verdere instructies van waar het op te halen is.

  • Naar welke landen versturen jullie?

    Naast Nederland, versturen we ook naar België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Dus waar je ook wilt, wij bezorgen je bloemen met een glimlach aan huis.

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Neem gerust contact met ons op!

Maandag t/m vrijdag +31(0)6 15 83 81 09
Antwoord binnen een dag hello@bloomique.nl