Retouren

  • Hoe werkt jullie 7-dagen-versgarantie?

    Heel simpel. Wij garanderen dat jouw bloemen minimaal 7 dagen op de vaas staan. Is dit niet het geval? Stuur ons dan binnen die 7 dagen een foto van het boeket via Facebook chat of naar hello@bloomique.nl. Je krijgt dan het aankoopbedrag terug als krediet voor de webshop. Óf we sturen je direct een nieuw boeket.

  • En hoe zit het dan met de 100% tevredenheidsgarantie?

    Mensen blij maken is ons beroep. Mocht het nou voorkomen dat jij een boeket hebt ontvangen dat niet aan je verwachtingen voldoet, laat het ons weten! Stuur binnen 48 uur na de bezorging een foto via Whatsapp. Is het boeket inderdaad niet van Bloomique-kwaliteit, dan sturen we je direct een nieuw boeket!

  • Kan ik het retour sturen?

    Vind je het boeket bij ontvangst toch niet mooi, dan kunnen we het helaas niet in retour nemen. Vanwege de beperkte houdbaarheid van bloemen is het herroepingsrecht in dit geval niet van toepassing. Maar zijn de bloemen binnen 7 dagen na ontvangst niet meer vers, dan vallen ze onder onze ‘7-dagen-versgarantie’.

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Wij zetten je niet in een telefonische wachtrij met slaapverwekkende liftmuziek. Ook hoef je bij ons niet een dubbelzijdig formulier in tweevoud in te vullen voor het stellen van één simpel vraagje. Stuur ons gewoon een berichtje via Facebook chat! Of stuur een email naar hello@bloomique.nl.

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Neem gerust contact met ons op!

Maandag t/m vrijdag +31(0)6 15 83 81 09
Antwoord binnen een dag hello@bloomique.nl